noviembre 11, 2008

Mina olen...

Hey everyone! As you know, I am trying hard to learn both Russian and Estonian. Unfortunately, my time to practice them is very limited and when I have the time to do it few people are available to help me with it :(
So I have decided to write here some of my compositions based on what I learn hoping someone to be so nice that would check it and correct me if is necessary. The first one is in Estonian. A bit of personal information about me and my family. Here it goes!

Tere, tere, tere hommikust! Minu sõber ja minu sõbratar. Ma olen Maria. Ma olen keeleõpetaja ja üliõpilana. Mul on kaks õde ja kolm venda. Nad elavad Venetsueelas, Mehikos ja Saksamaas.
Rolando, Ricardo ja Miguelito on mu venda. Mariana ja Ana Maria on mu õde.
Miguel on mu isa. Ta on ärimees ja ta elab Colombial.
Maria Eugenia on mu ema. Ta on kindlustusagent ja keskkonnakaitse aktivist. Ta elab Venetsueelal.
Nancy on mu kasuema või mu sekundiema. Ta on ka ärinaine.
Minul on üks koer. Ta nimi on Mulder. Ta on ulakas ja põrkuv koer. Ta elab Colombial.
Luis on mu abikaasa, mu mees ja mu šokolaadipoiss. Ta on magus nagu šokolaad. Ta on insener.
Ma õpin keele: eesti keel ja vene keel. Ja ma räägin hispaania keel ja inglise keel.
Mulle meeldib lugema raamat. Mu loen ports :)
Just nimelt!
Head aega!
Maria Angelina